Många glädjeämnen!

De senaste dagarnas händelser får symboliseras av alla blommor jag fått!

Det började med att min barndomskamrat kom och hälsade på i torsdags med en vacker blomma. Så sällan vi ses men ack så värdefullt när vi gör det. Det blev ett par mycket betydelsefulla timmar på förmiddagen!

I fredags dök min Lule-tant upp med äldsta dottern och gav mig en vacker höstbukett. De stannade över natten och vi avnjöt en klassisk tacomiddag.
Lördag förmiddag var lugn och skön och på kvällen åkte vi iväg på Järnetfest i Stöcke.

Under festen höll vi årsmöte där jag slutligen avgick som ordförande, därav den andra buketten! Det blev en lyckad tillställning med vegan (!) -mat!

Lillgrabben har sovit gott både fredag och lördag natt och det är så väldigt mycket värt.

Denna dag blev väldigt händelserik då familjen från Berghem hälsade på med lunch och fika

Nu i afton har jag både cyklat på min nya cykel för första gången och tränat på Iksu!!! Snacka om energigivande! Henke fixade sen lyxmiddag och nu laddar vi för Solsidan här i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0