Några tappra själar

verkar fortfarande följa min blogg. Det är nästan så jag tycker synd om er... ;-)  Med tanke på hur sällan jag uppdaterar. Facebook är betydligt mer tillgängligt därför blir det lättare att bara lämna en kort kommentar där.
Men jag kan väl i alla fall försöka sammanfatta livet i stort. Allt är bara bra. Här på Tomtebo går livet sin gilla gång. Tyvärr har HSB bestämt sig för att bygga två nya flerfamiljshus på var sin sida om vårat så det är kaotiskt här utanför...
På jobbet går allt i 180 just nu! Jag är vikarierande samordnare då ordinarie är på semester till den 9 oktober. Känns tyvärr lite stressigt, men det ska nog gå ändå! Tur jag har världens bästa jobbarkompisar =
Kvällarna varvas med tok-slapp framför tv:n och träning då och då. Försöker ta mig iväg på fysgympan på måndagar och innebandy på onsdagar. Annars är det lite sisådär med träning.
I helgen ska vi provköra bilar.... bara "för att". Vår Nissan hänger med ännu och gick just igenom besiktningen, men det kan vara bra att börja sondera terrängen!
Nästa helg kommer Winnerbäck till Umeå och jag ska på konsert. Det kommer bli härligt höstmysigt tror jag.
Hockeysäsongen har dragit igång men jag har bara sett en match på Allstar än så länge. Den förlorade vi tyvärr...
Ska se om jag kan ladda upp några bilder från sommarens äventyr...
Dåligt väder på Öland, men vi besökte i alla fall Långe Erik
Segling utanför Holmsund med Henkes kollega
Delfinshow på kolmårdens djurpark
Blåser glas för första gången i mitt liv i Kosta
På besök i Småland hos min faster som jag inte sett på evigheter. Här poserandes med den gamla kärleken som inte rostat...
Jag och Henke i Colosseum i ROM!!!
Jag och Henke utanför Colosseum
Euskefeurat på Gumboda Hed!!
Några axplock! Håll till godo!! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina foton! Gillar det med din faster bäst. Fortsätt publicera i bloggen, det är så kul när det äntligen kommer in nåt.

2011-09-30 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0