Uppdatering

Det kanske är på sin plats att skriva en liten uppdatering.
Det har inte varit någon vidare allhelgona-helg... Genomgrått, varmt och regnigt utomhus.
Jag har jobbat (vilket i sig inte gjort nåt...)
I lördags fick jag det tråkiga beskedet att pappa och hans fru varit tvungna att ta bort Baloo och det var verkligen inget glädjande besked!
Sen innebär allhelgona för mig att jag skänker mina bortgångna nära och kära en extra tanke.
Nu försöker jag peppa igång den här nya veckan istället.
Idag ska jag åka och se om min Stringhylla kommit
(och det hade den tyvärr inte. Kommer först nästa vecka. 3 (!) veckor försenad...)
Ikväll blir det fysgympa på Iksu
På onsdag innebandy som vanligt
och på fredag smäller det!! Då är det äntligen dags för personalfest. Det blir träning och spa uppe på Iksu spa, sen en god 3-rätters på Le Garage innan vi går ut (antagligen på Allstar)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men yeah pernilla! Har du en String :) Det vill jag också ha!



INVITO?!!! Woot!

2011-11-07 @ 19:54:30
URL: http://cyberkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0