GOTT NYTT ÅR!!

klockan är 9 på fredagsmorgon
jag är pigg
inte det minsta lilla bakis

förundras över hur mycket snö som kan finnas där uppe i himmelen

årets första prövning blir att vara utan mobiltelefon
ett litet missöde efter gårdagens nyårsfest medförde att jag råkade ta min kompis ryggsäck
(som för övrigt ser ut precis som min)
och han var därför tvungen att ta min =)
nu är jag utan försvarets hudsalva (mina läppar gråter)
börs, mössa, vantar....
fast värst av allt är faktiskt mobilen. Känner mig lite handikappad måste jag erkänna


Nyårsfesten blev superlyckad
Måste påstå att hela gänget lyckats med sina uppdrag att iordningställa
förrätt, varmrätt, efterrätt och snacks
Vi fick njuta av saker som rensteksförrätt, älgstek med kantarellsås, lingonparfait på pepparkaksbotten....
Jammi!
Vid 12-slaget skålade vi i vår legendariska Asti Araldici
vi spelade spel, ett typ av frågespel om olika filmgengrer, ställde oss frågan om budskapet gick fram när vi skulle gissa rätt reklam, Lips och Singstar!! Jag blev ordentligt hes


Nyårsaftonen medförde också debut i skidspåret. Jag och en kompis tog oss ett helt varv på Olles spår och idag har jag ömma ljumskar!!

Nåväl, nu ska jag mysa en stund i soffan eftersom klockan är alldeles alldeles för lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0