Måndag

En sån där vanlig måndag
fast utan måndagsångest
gissa om det är skönt....

Fast ändå lite tristess
grått trist mulet o regn!
Var iväg på Barbrogympan men var tvungen ge mig eftersom jag kände av ryggen igen... INTE KUL!
Som jag kanske inte berättat så hade jag otur sist jag var hundvakt
skulle bada lill-Fia (som hunden heter)
böjer mig över hunden o det hugger till i ryggen
ajajaj
Detta onda höll i sig i nästan en vecka. Lite besvärligt måste jag medge
Gjorde som mest ont när jag låg o skulle vända mig (!)
Gjorde ett besök hos naprapaten i onsdags o det var i vart fall ingen fara...

Nu försöker jag alltså komma igång m träningen igen, fast det går inte så bra

Helgen var rätt ok
Alla helgons dag. Skänte en tanke till mina bortgångna nära... tände ljus här hemma

Var på bio o såg "Zombieland". Helt ok film faktiskt. Woody Harrelson är ju kul som alltid

Fick blixtvisit av finfolket uppifrån Frostkåge

Blev uppring av en gammal sopisklasskompis som numera är bosatt i Gällivare med en son (!) o ett hus (!)
tänk vad tiden går fort...

i veckan är jag gräsänka o kommer väl fördriva tiden framför...
TV:n!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0