Tack alla!

Tack för en toppenhelg!
Skönt att komma hem till Fällis. Se vårfloden, höra storspovarna, skotta bort det sista av snön på gräsmattan och bara vara. Häftigt att sova 10 timmar non stop

Tack till hela min härliga familj, hur äkta eller oäkta vi än må vara ;-)
Jag blir så glad av att träffa mina syskonbarn. De är så härliga o fyllda av så mycket bubbel. Man förundras också över hur snabbt de växer upp och lär sig saker!!

Så har jag ju hunnit träffa gamla godingar. Alla vänner från förr. Vännerna som finns där, som man tänker på,men alldeles för sällan träffar. (vågar inte lägga ut bilder efter vårat snack på Bianco).. MEN Tack ändå för att ni är just ni!
Skrattande vänner på en gungbräda. Vänner som man uppträtt på ett lastbilsflak med. Vännerna man kört moppe med. Vännerna man sett schlagerfestivalen med samtidigt som man ätit chips och druckit mjölk (!) Vännerna man sjungit med och spelat gitarr så fingertopparna nästan blödit (låter som en gammal slagdänga av Bryan Adams)

Nåväl. Jag är fylld av energi. Skönt att börja jobbveckan lugnt också. Vi har det lugnt på jobbet, vilket i sig inte är så postivit MEN jag mår bra av att slippa stressa!

Fick även låna hund igår. Hundar gör också att man mår bra. Vilka livskamrater. Kul att ha en till låns om inte annat

Hoppas ni andra har det lika bra och uppskattar familj/vänner/husdjur/våren som finns här runt oss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver det så härligt!!! Tack själv för att du gav av din tid och träffade oss! och negerbollar åt vi ju med! :-)

2009-05-14 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0