Vissen kisse

Känner mig inte alls pigg idag.
En riktig vissen-kisse

har under ett par dagar haft besvärligt i halsen. Det har killat o kittlat o jag har trott att det varit någon slags allergisk reaktion, men det kanske inte varit så. Jag har kanske haft en begynnande förkylning.

Denna helg har varit bra. Åkte direkt upp till staaan i fredags o gick på tjejfest i Frostkåge. Drog sen in till Stadsfesten och såg Ledin. kan lugnt säga att han levererade hit på hit på hit!! Super

Sen hann vi se ca. 3 Sahara Hotnights-låtar innan området stängde o vi drog hem till Degerön med nattbussen. Sen otroligt vacker morgonpromenad när solen just kommit upp ut till stugan.

Sov några timmar... steg upp igen... drog in på stan o shoppade lite o drog en lunch på Viking.
Sen åkte vi ner mot Ume. Jag sov o sov o sov o sov. Trodde jag skulle vara piggare idag, men icke sa nicke.
Det kryper lite i kroppen o jag känner mig sååå trött

Kommentarer
Postat av: Anna Lu

Inte sågs vi nått på stadsfesten .. :(

2009-07-05 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0