Semesteruppdatering

Min semester bara fortsätter o fortsätter. Så grymt skönt. Ibland undrar jag om jag är född till denna jord för att ha semester ;-))

Har kommit mig upp till norr. Större delen av semestern verkar jag tillbringa i bilen. Däremellan hinner man shoppa på Alko i Finland (Torneå), Ikea (Haparanda) hälsa på mor o far. Cyklar en hel del ...
Har även varit på den årliga Byskemarknaden! Där handlade jag bara på Carlstedts. Det gör jag mest av gammal vana då polkagrisgodisar kanske inte är min stora favorit.

Tyvärr verkar detta regn ALDRIG ge med sig, förutom då dagen i "Happis" då vi hade 27 grader varmt o sol, då vi bara gick inomhus.
Jag blir lite lessen i ögat. Jag ville ju ligga ute i solen, läsa och bada. Men det finns någon där uppe som vill annat :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0