Semester del 2

Jag måste ju bara nämna att vi slutade vår semester med en superb middag på det mysiga stället "Krusmyntagården"

Vi åt väldigt gott o råkade tyvärr (?) shoppa en del kryddor i olika former.
Det var väldigt trevlig personal som försåg oss med filtar o frågade upp hur vi hade det,
till på köpet hade stället den mysigaste offentliga toa jag varit på... MED  gästbok

Sista kvällen sov vi på en rastplats, där jag tyvärr inte sov så väldigt mycket...
flög sen upp till Sundsvall igen.
Hann träffa "tjocka släkten" hemma hos Henkes morfar, innan det stående besöket på Fjällräven i Ö-vik...

Igår skulle jag ha solat o badat med Johanna, men vädret ville annat.....
men vi hann sitta ute o glassa litegrann i alla fall
innan vi vid 17.30 sågs nere på stan med gänget. Där käkade vi gott på Allstars, tog en glass på torget o avslutade med pop-quiz på TC. Vi var helt övertygade om att vi skulle vinna, men föll på målsnöret då vi inte visste vad David Bowies gamla grupp hette :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0