Den vissna kissen

... blev en del förkyld
Så den gågna veckan har inneburit en hel del snytande
mycket krax
lite molipect

å massor av heshet. Igår var jag så hes på jobbet så mina kollegor fick svara i min telefon ;-) Vilket i sig var ganska posivit... (för mig) hahaha

Vi har hunnit med att kika på lite lägenheter
typ en på Mariehem o en på Tomtebo.
Men som vanligt när det gäller mig så har jag massors svårt att bestämma mig, så ingen av dem dög riktigt
vi fortsätter leta o leta o leta

Blev mäkta inspirerad då man åkte förbi vännen nere på Haga o såg "giganto-lägenheten" som var så mysig o gammal o samtidigt fräsch! Lyllostar....

Har också avverkat en bio. The Hangover som sågs med brudarna på jobbet efter jag tagit min gratis-helkropps-massage på Iksu. Filmen kan sammanfattas med ett HAHAHAHA o jag älskar den blivande svågerns skådespelarinsats
Om du ser filmen kommer du förstå vad jag menar

Äntligen helg!? Eller inte?? Nu vill jag bara vara låååångledig. Är så avis på alla jobbarkompisar som fick semester idag. Jag har två (!) dagar kvar att "kämpa" på jobbet.... sen hoppas jag att jag är helt frisk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0