Äsch

den här tristesskänslan håller i sig
allt känns som lite blasè, trist och inte alls så meningsfullt
Har inte fått "många barn gjorda" sen jag återvände till verkligheten.
Ändå har jag inte varit sysslolös. Har börjat om och jobba
o tro`t eller ej, men det känns helt ok. Kul att träffa kollegorna och alla gamlingar.

Jag har hunnit joura på Bris en kväll. Min jourgrupp verkar vara hur mysig som helst. Var till o med o åt middag med dem på bishop arms innan jouren drog igång.

Har även hunnit med att avklara julklappen vi fick av Attendo. Det var middag på Evys (under all kritik då maten till exempel kom ut kall) o Hörneforsrevyn där kollegan Susanne är medverkande

Efter revyn gick jag till o med ut på krogen med ett par kollegor

Idag har jag shoppat!! Halleluja. Har funnit jeans. Efter thailandvistelsen trodde jag aldrig att jag skulle komma i ett par jeans igen, så idag blev jag så lycklig att tårarna nästan rann ;-)
å jag har hunnit bli bjuden på födelsedagsfika, ja, det är inte jag som fyller år, utan födelsedagsbarnet i fråga bjöd på storfika!! Jammi

Men nu sitter jag här hemma igen, ensam
usch o fy
har försökt plocka ihop julklappsprylarna....
avslutar detta inlägg med några av mina fina tomtar som snart snart snart ska bli nedpackade i låda

Liten...


Större...


Störst... (tillika årets julklapp!!)

Kommentarer
Postat av: hobbe

Sara sa jag skulle hälsa till alla så det gäller ju även dig ;-)

2009-01-25 @ 18:44:50
URL: http://www.hobbes.tk
Postat av: Carola L

Hej vill bara tipsa om en tävling



http://mariasdagbok.blogspot.com/2009/01/nyhet-p-min-blogg.html

2009-01-26 @ 12:31:49
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0