Hjärtehelgen

Vi har besök i helgen. Kära svärföräldrar från Sundsvall.
Ändå hann jag med middag med brudarna i fredags ute hos min jobbarkompis i Sävar och hennes 3(!) hundar. tydligen är jaktlabradorer väldigt fina jyckar...
igår gick vi på stan.
Åt en väldans god lunch/middag på Lottas. Plankstek!! Jammi! Detta var för övrigt en försenad julklapp till "päronen".
Fick ett grymt fint pilgrim-halsband, av svärmor
tryfflar av Henke-ponken

Schlager: fel låt gick vidare.... jag gillade Cookies & Beans. Synd att de inte kom vidare och jag förbannar mig själv att jag inte röstade

Idag har sverige tagit guld i skidskytte

vi sitter inne och mår gott

Kommentarer
Postat av: jossan

Ja! jag gillade också den låten! Där var det svängigt! Jag missade doch en hel del låtar för jag sövde barnen samtidigt som melodifestivalen och så lade min dvd av. Det gick inte spela in.... kramizar!!!!

2009-02-15 @ 20:21:50
URL: http://yamahajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0