Greys

började om igår
bara så ni vet
Jag höll på att missa det, hade tur som upptäckte det i gårdagens VF i TV-tablån...
var dock så himla trött att jag slumrade till 2 (!) ggr innan avsnittet var slut
slocknade sen så sött så sött i sängen snett efter kl.22, har väl aldrig hänt förut

Ikväll är ordningen återställd. Har varit på BRIS till kl.21.30 och sitter nu och bloggar lite
BRIS är stimulerande. Trevligt folk, härliga ungar och ganska gott fika ;-) ... nä, allvarligt talat, jag gillar verkligen BRIS!!

Imorgon är det äntligen fredag! Hoppas det blir lite "På Spåret-mys" efter lite (mycket?) Iksu-träning. Perfekt upptakt på helgen
en helg då alla förberedelser inför nästa helgs bröllop måste göras. Måste bland annat hitta några snygga skor att ha till klänningen jag hittade i Thailand!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem är det som ska gifta sig? :D Är det ni som ska slå till? ;-D

2009-02-20 @ 13:35:17
Postat av: jossan

Nä... jag fick inte ens se reprisen.. jag blev så arg igår!!!! Tobbe satte ungarna i badkaret precis när det började å så gick han ut så jag var tvungen att spendera den heliga timmen på toan.... GRrrrrrrrrrrr...

2009-02-23 @ 08:20:18
URL: http://yamahajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0