Träningsvärk

som vanligt är det som värst 2 (!) dagar efter träningen o idag kan jag bara gå med lätt "bakåtflexade" knän. Träningsvärken är grym i mina lår. Antingen beror det på att jag inga muskler alls har, eller bara har tränat bra !?

Igår var vi på stan, jag lyckades hitta några klappar att slå in, en massa julkort samt hann med en liten fika tillsammans med kompisar jag alldeles för sällan ser, samt en liten liten tös som jag aldrig tidigare sett ;-)

Igår kväll blev vi överbjudna på lussefika på Tomtebo. Glögg, gofika, pepparkakor m go-ost samt film på tv:n! Alldeles lagom och Pernilla råkade somna..

Sov sen typ 10 timmar. Försov mig! Missade luciasången på TV i morse kl.7. Har nu ätit en lugn frukost med 3(!) tända ljus i adventstaken o nu väntar en massa vintersport (på tv:n såklart :-)  )

Verkar som om jag fikat alldeles för många gånger under denna sköna helg, men jag tror aldrig att det kan bli för mycket.

Ikväll firar vi in julen ordentligt med ett dignande julbord hos våra vänner. Det brukar alltid heta "nä, vi har inte så mycket att bjuda på.... , ni kan ha ätit något lätt innan" MEN vi har lärt oss med åren. Det blir alltid massa god underbar mat över. Så detta år kommer vi att komma vrålhungriga till våra goa vänner =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan det vara så, ju mer muskler desto mer muskler att ha träningsvärk i? :)

2009-12-13 @ 11:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0