Regn

Det regnar i Ume
Vi var i Kulla o umgicks lite med triathlonfolk under säsongsavslutningen av "Kullamannen"
sen drog regnet in o då skulle jag o Henke cykla hem. Inte allt för angenämnt. Nu är vi hemkomna, duschade o betydligt varmare

Vi letar i nuläget lägenheter. Det är dyrt att köpa lägenhet
det kan bli billigt med totala månadsavgiften för en bostadsrättslägenhet så länge räntan är låg
MEN risken är ju att man förlorar MASSOR av pengar om man köper en gigantodyr lägenhet.

Jösses vad svårt det är

Just nu är det en lägenhet här på Ålidhöjd som fångat vårt intresse.... Med en egen trädgård =)

Tidigare har vi vart o kollat på lägenheter på både Mariehem o Tomtebo...
åååh.... alla dessa beslut



Livet springer dock vidare.... snurrar på....
Jag har sett Cold Play!! Vicket band. Hade inga större förväntningar då jag inte lyssnat särskilt mycket på dem, MEN konserten var enormt bra!!
Var även o hejade på Henke när han tävlade i Stockholm Triathlon samtidigt som jag träffade Eeeeeva!! Gu va skoj!
En riktig ROAD TRIP. Stockholm t o r fredag-söndag, jag Henke o Jo !

En ny vecka nu, nya utmaningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0