Första veckan

på jobbet avklarad
Den gick riktigt bra måste jag säga

Å nu har jag semester IGEN!
Känns inte helt fel måste jag säga.
Man kanske borde göra så.... jobba varannan vecka.... !?

Nu blir det till att slappa hela lördagen (eller inte) sen på söndag morgon drar jag tillsammans med svärföräldrarna i deras stora husbil upp till Abisko. Henke o Patrik är nämligen uppe o gör Fjällräven Classic o vi åker upp o möter dem när de kommer i mål o har några dagar ihop runt Kiruna-trakten. Hoppas på någotsånär väder

Som ni alla vet har veckan som gått varit typ den finaste under hela sommarn
är inte det så typiskt när man just börjat jobba??

Kommentarer
Postat av: Yamahajossan

Vad gör du nu för tiden?

2009-08-18 @ 07:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0