Lördag

... och min sköna sovmorgon fick bara sträcka sig till 7.48 då jag vaknade av telefonen som tydligen redan ringt en gång tidigare.... Det var "trubbel i lyckofabriken" eller hur Henke nu uttryckte det. Det vill säga lite kris på jobbet. Tur man har bra kollegor som hjälper en lösa de bekymmer som uppstår.

Så jag vaknade med andra ord ca. 1-3 timmar tidigare än jag tänkt mig o ligger nu o slötittar på tv i soffan (med täcke o kudde =)   )


Ikväll laddar jag för go.middag på Gandhi o Klungan, med föreställingen "Det är vi som är hemgiften"! Första gången någonsin jag ser dem, Klungan alltså! Ska verkligen bli spännande o jag hoppas jag uppskattar humorn. Det ska bli kul att träffa det gamla gänget också som jag inte sett på hur länge som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0