Fashion statement

nu har det blivit kallt ute.
Kyla och blåst men tyvärr ingen snö (som mina släktingar norrut rapporterar om....)
Jag cyklar till arbetet. Har rustat cykeln med nya bromsar och en ypperlig stänkskärm som faktiskt gör att jag återigen kan cykla när det regnat utan att bli blöt upp till hårfästet (!)

Fast detta med att cykla innebär ju att det blir ännu kallare. Det viner mer när man är på hojen. Dessutom har jag märkt att rumpan får sig en köldchock varje gång den vidrör sadeln (utan långkalsong)
så nu har jag äntligen börjat använda sadelskyddet (eller vad det nu heter) som jag fick av mina söta syskonbarn förra julen (Tack så väldigt mycket). Hur fint som helst. Från WWF , med löstagbar svans!

Så här är då dagens fashion statement. (se o avundas)


Kommentarer
Postat av: MP

"Alla" kvinnor äger något som är leopardmönstrat.....

2008-11-14 @ 11:13:32
Postat av: Anna

haha såå söt! vill också ha en leopard som värmer min rumpa :D

2008-11-14 @ 17:33:23
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Carola L

Snyggt! De sålde inga sådana i år.

2008-11-14 @ 22:42:22
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0