Måndag igen

... trodde att det skulle bli en skitdag när jag på morgonen väcktes av ett ganska otrevligt sms på telefonen.
Det är lite rörigt på jobbet och vissa "interna motsättningar"...
MEN det blev ingen skitdag.
For ner på stan med Lena o Sofia och det var mycket kul! Jag gillar de tjejerna
Sen cyklade jag till jobbet kl.13 och trodde att helvetet skulle braka lös,
men det gjorde det som sagt inte
Jag var ganska produktiv och fick vissa administrativa saker utförda. Verkligen inspirerande och roligt!!

Tyvärr har Henkes dag inte varit lika rolig och det gör mig ledsen!!
Önskar han kunde få lite av min positiva energi, men den är svår att överföra!!

Skippar gympan ikväll.
Är träningsomotiverad och känner mig lite folkskygg.
Så här sitter jag vid datorn och slappar istället

Kommentarer
Postat av: Johanna Palo

Hejsan!

Va kul med din blog!

Du har ju hållt på länge, här finns att läsa, va skoj=D

Kram Johanna

2008-05-19 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0