Påsk

Jag hann fira lite påsk mitt mellan allt arbetande.
Åkte ut till Brån där Jess, Annica och kidsen sedan några år tillbaka firar traditionell påsk.

image60
Stugan

Jag fick till att börja med ta del av äggmålning och dekoration av påskriset...
kolla resultatet
image61

Sen åt vi en suverän påsklunch med allt man kan önska sig, lax, sill, köttbullar, prinskorv och såklart ägg!
image62


Efter att ha blivit proppmätt i magen så gick de vuxna barnen (jag, Jess o Annica) på en promenad i det kylslagna blåsiga Brån och blev sen utmanade av kidsen i äggstafett...
image63
kolla koncentrationen....


och glad kan man vara trots att man rent genetiskt är dålig förlorare och blev spöad i hästlängder av ungarna...
image64

Imorgon är en annan dag
imorgon är en ledig dag som jag har tänkt njuta av i fulla mått!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken trevlig Påskdag du syns haft, bland trevliga vänner.KUL!!

2008-03-23 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0