Bergeforsen

Nu har första semesterveckan passerat.
Den har varit alldeles förträfflig.
Sitter i skrivandets stund i Bergeforsen hos svärföräldrarna. Om en liten stund ska vi äta middag (tyvärr inomhus då molnen just drog in)
Under denna första vecka har jag hunnit med besök uppe i staan där jag mest var hemma hos mamma och umgicks. Kära bror med familj hedrade oss med besök och jag vann en giganto-lax i laxfisket!! Den ligger nu i frys på Tallåsgatan.
På söndagen (exakt en vecka sen) så såg jag Hemsöborna på utomhusteater på Nordanå. Trevligt med teater, men hiskelig kyla.
Redan i måndags drog så jag och Henke iväg mot varmare (?) breddgrader. Nämligen Östersund. Linnea och Hans tog emot oss med öppna armar mitt i centrum. Vi sov över hos dem två nätter och såg både Jamtli och Frösön!!
Därefter blev det fjälliv. Tog bilen upp till Storulån och traskade upp till Sylarna....


(fortsättning föjler.... nu måste vi inta lite Jäger...)

Kommentarer
Postat av: Frippe

Jag hoppas verkligen att ni tar er tid att besöka Sörberge när ni är därnere, det ska vara ett fint ställe sägs det :)

Kul att ni har semester kvar, själv har jag nyss jobbat första veckan efter semestern...iofs har jag haft en alldeles förträfflig semester, men tråkigt att jobba helt själv i 4 veckor...

2008-07-13 @ 21:22:35
Postat av: Lovisa

Nu har jag också en egen blogg!

2008-07-14 @ 18:39:45
URL: http://sloffsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0