GOTT NYTT ÅR!!!

2008 har börjat väldigt bra!

Nyårsnatten firade vi i Skellefte med en massa glada och trevliga (och pigga!) vänner/ småbarnsföräldrar!
Inga nyårslöften gavs av mig. Brukar ha svårt att avge såna... En fundering är som alltid att "Ta tag i mitt liv"....

Idag skiner solen i Ume och igår avga mina vänner Anna o Niclas sina löften till varann och är numera man och hustru. Det var så vackert och fint hela vigseln och bröllopsfesten! Helt suveränt. Inte bara ett vackert brudpar, god mat och mysig festlokal utan även massor av roliga nya människor! Jag gillar fester!

Vi kom således hem sent igår natt och nu har jag sovit några timmar. Ska nu fortsätta se all spännande vintersport på TV och heja lite extra mycket på den suveräna tjejen Charlotte Kalla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0