Mobiltelefon

Som jag för ganska länge sen skrev så var jag sugen på en ny mobiltelefon. Egentligen behöver jag ingen ny. Den jag har är suverän. Bra musikspelare, väl fungerande radio som jag mestadels använder, helt ok kamera och hör och häpna: telefonen går att ringa med! Som kronan på verket är den dessutom riktigt snygg.

Det enda abret är att joysticken är lite glapp. När den kukar ur (ursäkta uttrycket) så fungerar helt enkel inte min mobil!

Så nu försöker jag spana runt för att eventuellt, så småningom, köpa en ny.

Imorse hittade jag min nya kärlek:

W760i

Är den inte fin så säg!?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nice med ny telefon

2008-02-21 @ 08:33:55
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Carola

det går inte bara att byta skal? brukar kosta runt 150:-

2008-02-21 @ 08:57:31
Postat av: Mamma

Snygg mycket snygg!!

2008-02-21 @ 12:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0