Löningsdax

Idag fick jag en ansenlig summa pengar insatt på mitt konto! Alltid lika trevligt!

Imorgon ska jag ner och sätta sprätt på dessa pengar, eller i alla fall en mindre del utav dem. Jag har nämligen bestämt mig för att äntligen klippa mig. Fick en sån rolig kommentar härom veckan:
- "Pernilla, du är långhårig"

Ja, vad kan man säga. Jag ÄR långhårig. Och jag är en av dessa människor som faktiskt inte kan ha långt hår. Jag kanske kan ha halvlångt, uppklippt hår. Men böljande, axellångt vackert hår är för mig en omöjlighet. Ty till det är mitt hår för tunt! Bara att inse fakta!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är du klippt och klar nu?? Hoppas du är nöjd med resultatet. Kram

2008-02-27 @ 11:00:56
Postat av: jossan

Äcsh! jag minns allt att du en gång i tiden hade änglalikt vågigt hår ner på ryggen. Men du är snygg i kortare hår!! önskar jag hade råd att klippa mej med! kramar

2008-02-27 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0