Ett tidigt: GOD JUL

håller på att stöka lite här hemma, packar o donar. Imorrn bär det av norrut, till det riktiga vinterlandet. Men hör o häpna, i Ume kom snön inatt. Det hade fallit ca. 1 dm så i morse var jag tvungen plumsa i djupsnö på väg till jobbet.
Hur som haver, imorrn efter sista arbetspasset drar vi norrut... firar själva julafton i Byyysk....

Här kommer några bilder:
Klapparna, väl inslagna.... Skall delas ut till mina nära o kära nu under julhelgen....



Ett par av vara orkideer som sa passande blommar i all sin prakt sahar till jul:
(märk även de nya julstjärnorna jag inhandlat!!)






Sist, men inte minst, de viktigaste jag packar i min "kappsäck", de tva AIK halsdukar jag äger, att användas pa Annandanhockeyn da vi (forhoppningsvis) ser AIK spoa skiten ur Timra!!



tja, som ni märker har jag ingen riktig julstress, jag hinner ju till och med blogga!

Ha nu en riktigt skon jul allihopen, sa hors vi snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0