Äntligen!

Ja, vad ska man säga....
Idag kom julsnön! Äntligen! Det är så gudomligt vackert ute igen. All halka är väck

Nu återstår att se om snön ligger kvar ända till jul eller hinner försvinna....
på oroväckande korta 12 dagar som (det i alla fall påstås) vara kvar till jul.
I mitt huvud är det fortfarande FLERA VECKOR kvar innan julen nalkas.
Döm om min förvåning då jag idag förstod att det redan är lucia imorrn.

Veckan som varit, har varit rolig och hektiskt.
Det roligaste var nog julmyset här hemma då några tjejer från jobbet kom hit, drack glögg, åt pepparkakor, lussekatter, ischoklad och skumtomtar medan det bakades pepparkakor och pysslades. Här tillverkades julkort som Monet skulle blivit avis på!! =)

Jag har också hunnit vara på den kvällöppna staden och shoppat endel. Detta igår kväll. Kvällen avrundades med lite hockeytittande på "Olles" där Skellefte s p ö a d e skiten ur Rögle!!!

Ikväll är det återigen matklubb, en massa god mat och vin hemma hos min kompis som just flyttat in i en lgh på Tomtebo !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0