Onödigt

helt onödigt att ha jobbångest. Det gick över förväntan att komma tillbaka till min hemtjänstgrupp.
Klockan ringde 6.35 igår morse och faktiskt så var jag ganska pigg....
Kom på jobbet, och det var ovanligt lugnt. Kunde jobba och hälsa på några av mina "favorit-pensisar" utan att stressa. Det hör inte till vanligheten.
Sen har några av mina kära kollegor styrt upp lite på arbetsplatsen så vi fått än bättre ordning. Nya hyllor har kommit upp, nya listor skrivits och därmed har det blivit mer struktuerat.

MEN

när jag vaknade igår morse så hade jag en liten "ont-klump" i halsen. Det "bröt ut" i mer halsont, kli i halsen och öronen samt massor av rinnande näsa. Fast man får vara tacksam att man klarat hela semster helt sjukdomsfri. Inatt har jag kunnat sova utan besvär så jag fixar den här korta höstförkylningen också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0