fredag

och mamma och Erik har just varit förbi på en matbit. Alltid lika trevligt

Solen skiner och här sitter jag vid datorn.
Har haft en ganska hektisk dag på jobbet och kan tycka att det är skönt att bara slappa lite framför tv:n i soffan
Idag har dessutom lönen kommit. Å den gjorde mig väldigt glad den här gången. 40 timmar extra ger en massa klirr i kassan!!

Ja, jag har dessutom provat måla lite nu med acrylen. Det var skitskoj. Det är nu en halvfärdig tavla med bollar i bruna nyanser, ett oranget "löv" ... allt på en mörkgrön bakgrund. Jag känner mig inte färdig ännu men kommer delge mig i bild senare. Provade måla tunnt och tjockt. Blandade lite egna färget. Var med andra ord väldigt kreativ och det var otroligt skoj. Jag är ju definitivt ingen konstnär men kunde ändå njuta av att sitta med penseln i högsta hugg.

Nu får jag önska er alla en riktigt trevlig helg.

(hoppas hoppas hoppas solen fortsätter skina)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0