ett spretigt inlägg

jag är som dålig på att hålla den röda tråden under mina uppdateringar och under detta inlägg har jag inte ens tänkt göra ett försök

Helgen har varit toppen! Ma & Pa (d.v.s Henkes föräldrar) och henkes morfar har varit på besök. Vi firade lillgubben som blev trettio för några helger sen. Åt en massa god mat. Drog på stan. Gick till skidmuseét där morfar kunde njuta ett tag. Skidåkning är absolut hans grej men jag misstänker att hans hem är ett större skidmuséum än det som finns på Gammlia.

nu har en ny arbetsvecka dragit igång... vet inte om den känns mer inspirerande just därför att jag i fredags fick reda på att jag får en FET löneforhojning eller om det bara var lugnt och skont bara för att...

Så i fredags firade genom att äta grekisk buffé på den relativt nyöppnade Costas, rätt ok mat for ett överkomligt pris! och sedan bio. "No country for old men" som vi velat se under en längre tid. Jag gillade filmen skarpt.... fast inte slutet. Annorlunda och intressant film!!

åsså snöar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0