en kort uppdatering

än en gång har det dröjt sådär ofantligt länge mellan mina uppdateringar

den här gången har jag ett halvgiltigt skäl

helgen har nämligen spenderats uppe i Fällis. Numera är även mammas laptop uppkopplad på bredbandet,men jag kände inte för att sitta där uppe och uppdatera

så vad gjorde jag då i helgen? Fullt upp var det! Fredag kväll anlände vi ganska sent. Hade dessförinnan gjort ett längre stopp i staaan där vi spanade runt i lite olika butiker och åt på Max... hot chipotle och den var verkligen hot!!

på lördagen drog vi till Pite. Lite shopping inne på stan. Sen åkte vi till käre bror där vi bjöds på en massa fika och mycket trevligt sällskap! Mina tjejer är sååå härliga!!

Lördagkvällen avnjöts uppe i Rävtjärn där jag för första gången på massor av år spelade kort! "Snift". Vinsten såg länge ut att gå till mej, men jag blev rejält omkörd av pappsen som vann stort

Söndag: Frostkåge och Kåge. Massor av trevliga vänner, gosiga ungar och några katter! Långpromenad, mat och fika!

Måndag: "speed-dating", kusinen och TIm, Hanna och bönorna, Frostkåge än en gång, Marran och bebben och slutligen kära faster som flyttat in till staaan efter att ha sålt huset ute i "hamn". Kom försent ner till Ume där vi hade bokcirkel. åt massor av god mat och diskuterade boken "flyga drake" med tjejerna. Perfekt avslutning på en mycket bra helg.

Boken "Flyga drake" tycker jag för övrigt att Du ska läsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0