Saknar du

liksom jag ibland motivationen till att träna?
Känner du som jag att "man är ändå så gammal att det inte lönsch"....
Är det för dig som det är för mig: TV-soffan är sååå mycket skönare än att ta på sig löpardojjorna och ta sig en runda längs spåret?

I helgen tittade jag på Finnkampen på TV och såg en makalös kvinna som började träna vid 31 års ålder efter 3 (!) födda barn som sedan lyckades vinna SM!!

Snacka om motivation!!!

Nu finns inga ursäkter längre!!

Läs om denna kvinna på : Lilian Magnusson  

Kommentarer
Postat av: sandran

Medecin mot borttappad träningsmotivation: JU-JUTSU! man börja , man fortsätter , man slutar aldrig! (om man inte gör som jag och skaffar inneboende som får en att inse att jutsu är ingen bra idé om man vill att den inneboende ska stanna i magen i alla nio månaderna.) Jag tror för övrigt att jag har mest träningsmotivation av alla nu när jag inte kan gå en promenad knappt!

2007-09-17 @ 11:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0