Bröllopet

var VÄLDIGT lyckat. Du kan läsa brudparets egna hemsida genom att gå in på http://lizdan.weddingannouncer.com/ . Vigseln skedde i Tyderös kokheta kyrka och bägge parterna sa - Ja! Efteråt gick vi ner till bygdegården där det var tipsrunda och fördrink medan brudparet åkte iväg för fotografering. När så huvudpersonerna återvänt gick vi in och påbörjade middagen. Helt suveränt gjort med förätt, buffé och tårta där jag tror Lizette till stor del fixat allt själv. Hon hade till och med dekoreret sockerbitarna till kaffet med små hjärtan! Snacka om ambitiös. Det kändes genom hela kvällen att ALLT var väldigt bra förberett och allt klaffade.

Efter middan var det dax för bröllopsvalsen. Sen drog "röjet" igång. Det innebar att vi var ca. 7 personer som stod och shakade på dansgolvet till klockan var 01.30! Jag, Sofie och Mia tog till och med av oss skorna för att slippa högklackarna!

Tja, overall en mycket lyckad kväll!

Jag tackar Linda för att hon fixade min lite för stora klänning så att den satt som gjutet samt klippte till och förminskade den vackra sjalen jag lånat av Anna! Jag kände mig som en liten princessa under kvällen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0