hmmm

Nu skäms jag lite... det var så väldigt länge sen jag uppdaterade min älskade blogg....

Det har hänt en massa roliga grejor sen sist.

Bilen klarade besiktningen

Jag klarade "tandbesiktningen". Var till tandläkarn för första gången på några år och klarade det u.a.

Vi har fått vara på inflyttfest hos Ivona o Robert. Superkul!!! Gott o trevligt   ; - )

Ingen ny mobiltelefon har inhandlats. Är fortfarande  sugen men känner mig ändå gladast så länge min gamla fungerar och jag kan spara pengarna till andra roligare saker.

Tre nya bebisar har kommit till världen uppe i Skelleftetrakten, en liten Vidar, en Gideon (?) och ett litet gossebarn Bäcklund. Det blev många grabbar den här gången! Har inte hunnit träffa nån av dem... men vill göra det SNART!!

Jag har varit på shoppinglördag med "modegurun" Anna och lyckades spendera en massa stålar och blev "en ny garderob" rikare.

Inflyttfest hos Erika o Daniel. Det roligaste den kvällen var den gigantiska studsmattan i trädgården =)

Vår bokcirkel har dragit igång. Den första boken hette "Snabba cash". Tyvärr kan jag inte rekommendera boken, tyckte den var lite jobbig, men medföljande middag och sällskap var desto trevligare

Nåja, det var väl en liten uppdatering i alla fall

Hoppas alla andra ute i "cyberrymden" har det lika bra som jag

Kommentarer
Postat av: kimJ

fin blogg verkligen1 Föresten vilken är din favorit hundras? Kram KimJ ♥

2007-10-05 @ 10:42:49
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0