Sol!

Sånhär är utsikten från min balkong idag....
image42

och sån känner jag mig även inombords!

Har efter många om och men kommit i kontakt med sjukgymnastiken på Ålidhems VC! Han jag pratade med tyckte inte att jag skulle använda mitellan utan röra armen så mycket det går! Honom förstår jag fullständigt, för då förtvinar ju inte musklerna alldeles. Så nu ligger mitellan i tvätten och min svaga och lite stela högerarm börjar så smått vakna till liv.

Nu är det träning träning träning som gäller och jag hoppas snart att jag är helt återställd!

Kaffearomen slår just emot mig och jag ska ta mig en liten kopp, läsa lite och fundera på varför livet ibland är så himla bra!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Låter härligt!

2007-11-15 @ 14:30:39
Postat av: Mamma

Tänk, det braa (kan man säga så)smittar ända hit. Och visst blir du återställd, med den inställningen så är ju inget annat aktuellt. Kram

2007-11-15 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0