Regn

det kom för en liten stund sen ett förlösande regn. Kan tyckas väldigt onödigt, särskilt en måndag, då jag hade tänkt gå på gympan nere i parken. Nu väljer jag att avstå gympan eftersom det blir så blött o halkigt i gräset. Men jag kan inte säga att jag misstycker att regnet kom. Luften blev friskare på något sätt, dessutom inbillar jag mig att det blir mindre pollen i omlopp. Vi har ju kommit in i en fas när utemöblerna måste torkas minst en gång per dag. Nu när det blivit så friskt ute och temperaturen sjunkit en del så väljer jag att följa Henkes fotspår istället och försöka springa runt sjön *PUH*

Kommentarer
Postat av: Carola

Det blir mindre pollen i luften när det regnar :-) det är inget du inbillar dig utan det är faktiskt så.
Regn från och till i Öjebyn idag, men det behövs verkligen

2007-06-12 @ 12:29:50
URL: http://mammamuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0