Min dag...

idag. Jag fyller nämligen år. Inte nåt jämnt eller så, men ändå så har jag nu gått och blivit ett år äldre.

Dagen var väl inte jättespännande i sig. Har liksom inte kvar det där pirret som alltid infann sig när man var barn...
Men jag bjöd på lite schwarzwaldtårta på jobbet. Henke tog mig därefter på en shoppningtur på Strömpilen (bolaget o Maxi). Sen har vi glufsat i oss grillat och druckit rödtjut. En alltigenom bra dag fastän jag kunde känna mig lite stressad på jobbet och lite slut innan vi fick sätta oss ner och äta.

Jag har fått en JÄTTEFIN present. Alldeles precis de utemöbler jag önskat mig från JYSK. Jag har just skruvat ihop dem (alldeles själv!!) och snart ska de invigas på balkongen. Förhoppningsvis med en kall Xider Strawberry Desire....

(Bild på underverket kommer senare)

Nu ska jag fortsätta njuta av efter-middan-kaffet med den mörka chokladkakan och öppna ytterligare presenter, varav en till "23-åringen" Pernilla ;-)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Var är bildbeviset? Det är väl inte så att möblemanget har rasat!! Jag vet ju att du brukar vara ordentlig med det du gör, men i alla fall.... Men du kanske har somnat i möblerna

2007-06-19 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0