Blinddate

har jag nästan varit på idag. Eller inte alls egentligen. Anna-Sara som hon heter är en kompis kompis som jag träffat en gång tidigare för ungefär ett år sen i Luleå. Nu var hon på besök i Umeå och tyckte väl att det var läge att träffas. Vår gemensamma vän Jessica bytte våra telefonnummer och klockan 11 idag i ett ihållande regn träffades vi. Som alltid är jag nervös när jag ska träffa nya människor på tu man hand. Men idag flöt det på bara bra. Anna-Sara är en väldigt social människa och vi hade mer gemensamt än jag kunde ana (tack Jess!) Hon peppade mig att kanske träna lite mer, pröva på Thai-boxning... hon håller till och med på att övertala mig att åka Tjejvasan nästa år (och jag som lovat mig själv att ALDRIG åka denna tävling igen) Dessutom är hon en tjej som mest ser möjligheter och inte så många hinder, min raka motsats, och jag kan behöva nån som får mig att tänka om!

Så det kan vara ganska trevligt med små "blinddates"

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Tack för senast! Det var riktigt roligt att göra stan med dig. Men du måste träna mycket löpning nu.......för jag hoppas att vi samåker till tjejvasan :)

2007-06-14 @ 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0