Jag har varit på charter...

...fest!
Igår kväll hade jag, Ivona och Anna anordnat en temafest i vår kvarterslokal. Det kom 28 personer som åt en delikat buffé från Ica Mariehem, tävlade i olika musiklekar samt umgicks. Vi hade en "lott-dragnings-bords-placering" vilket gjorde att ingen fick välja vem han/hon skulle sitta med. Detta blev enligt mig en riktig hit. Alla verkade ha trevligt och satt och surrade hela natten lång.
Till råga på allt kom solresors Bamse!!!
Bamse
Här med presenten han fick för "bästa out-fit"!!! En elektrisk lysande pepparkvarn!

Och jag levde min mors dröm och fick vara flygvärdinna för en kväll:
flygvärdinna

Vi lade ner mycket tid på den här festen men jag måste säga att det var värt varenda sekund!
Tack allihopa för en mycket lyckad kväll i värmen! Länge sen jag skrattade så mycket!!!

Kommentarer
Postat av: axel

I sanningens namn, det var en riktigt trevlig & lyckad fest.
Tack!!!

2007-01-28 @ 20:10:14
Postat av: Mamma

Jo visst ser jag min dröm som flygvärdinna framför mig (drömmen som sprack).

2007-01-31 @ 11:45:09
Postat av: jessica

Önskar jag varit med.. Det verkar varit en lyckad fest... Vad fin du var, ser ut som en riktig värdinna =).

2007-02-01 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0