I´m back...

... eller rättare sagt: adaptern till VAIO:n har kommit! Ända från Hong Kong och den verkar fungera helt utmärkt! Jag är så lycklig!
Har dock märkt att man vänjer sig vid nya saker oroväckande snabbt (vilket oftast är väldigt bra). Jag har vant mig så vid Mac:en att jag försöker klicka ner fönster i fel hörn... Trodde aldrig att Macintosh skulle kännas som normen.

Ja, nu är jag i alla fall tillbaka i "bloggträsket". Ska snart uppdatera lite ytterligare, men ikväll har jag fullt upp med mina andra laster nämligen "Gilmore Girls" och "Desperate Housewives"

SKÖT OM ER ALLIHOP!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men det var då för väl. Hoppas på många glada inlägg.

2007-02-28 @ 11:15:09
Postat av: Jägermeißter

MUAHAHAHAAAAAA.....

Macintosh rules the wotld!!!!!!

2007-02-28 @ 13:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0