Ombesiktning

Som rubriken avslöjar så gick besiktningen inte riktigt så bra som jag hade hoppats. Vår vänstra frambalk hade rostat sönder, samt en del av det närliggande golvet. Bromsverkan i handbromsen på höger sida var ur funktion. Dessutom fanns rost på en del andra ställen, som INTE behöver åtgärdas för att få bilen att gå igenom.

Nu sätter jag mitt hopp till Erik. Han gillar som de flesta vet att svetsa, så vi åker upp till Fällfors på fredag med ett stort hopp om att Mazdan ska gå att rädda redan i helgen.

Idag har vi ganska fint väder här i Umeå och därför känner jag kravet på mig att ta mig ut på en liten joggingrunda. Måste komma i löpform eftersom jag bestämt mig för att vara med på Blodomloppet den 24 maj. Snart åker träningskläderna på, svetten kommer att lackas och förhoppningsvis gör det inte allt för ont i mina otränade benhinnor idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varmt även i Öjebyn och tulpanerna blommar och Adelina försöker bada i dammen :-)

2007-04-25 @ 13:16:02
URL: http://mammamuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0