Fösta snön

... kom singlande igår kväll. Vi gick på en liten promenad. Tyvärr var inte snöflingorna såna stora lapphandskar man hoppats på, utan stenhårda hagelliknande "flingor" som blåste rakt i ansiktet. Den promenaden var uppfriskande men inte särskilt skön.

Vaknade så i morse och såg att alla taken var vita. Trodde att jag skulle plumsa i 1 dm djup snö på väg till jobbet, men där var bara slask.... Ni ska tro att jag är besviken.

Den enda trösten just nu är att Henke köpt hem lite glögg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, slask..

2006-10-20 @ 13:45:13
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: Ida

Hej! Måste bara fråga vad du tycker om att blogga nu då?:) Jag började igår jag :P

2006-10-20 @ 13:56:39
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Postat av: Mamma

Men HALLÅ DÄR!!!! Glögg nu?? Skulle inte "Mormors hallonsaft" fungera lika bra? Jag kan inte komma på nån´ bra höstdryck, kanske något C-vitaminrikt eller. Hej så länge

2006-10-20 @ 16:01:23
Postat av: Jossan

Hrm.. lite tidigt med glögg va...? Men det lät faktiskt gott!!!

2006-10-20 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0