Förkyld...

Sandra: Nu fick jag så jag teg.... Jag trodde inte att jag skulle åka dit på den här förkylningen som alla drabbas av. Trodde att jag skulle vara immun eftersom jag dagligen utsätter mig för lagom doser av bacillusker... Jag hade fel. Insåg igår att jag var tvungen att erkänna att förkylningen satt sina klor i mig när jag inte kunde andas normalt när jag skulle sova. Tog nässpray och kände hur luftvägarna åter öppnades. Men säg den lycka som varar. I morse när jag vaknade så hade jag istället dragit ner all "skit" i lungorna, hade hosta och nästan lika mörk stämma som den kände Barry White.

Jag har inte tid och råd att vara sjuk och känner mig därför lyckligt lottad då jag inte har feber.

En tröst under denna vecka är i alla fall att min bror och hans familj är på besök. Här kommer bildbevisen på att jag faktiskt har VÄRLDENS sötaste syskonbarn!

114884-5
114884-4

Den övre bilden föreställer en glad och stolt storasyser och den undre bilden föreställer lilltjejen som inte riktigt vet hur man ska sitta i en barnstol

Kommentarer
Postat av: Elin

Förkylningen kommer på engång. Jag vet hur det känns. Har nästan blivit helt fri från förkylningen. Hoppas att allt är bra förutom förkylning. kram kusin

2006-10-26 @ 17:07:20
Postat av: Mamma

Det är väl lite synd om dig i alla fall. Men är mina barnbarn söta eller.....

2006-10-26 @ 17:14:59
Postat av: Anonym

Jag då, är inte jag söt?

/Sulo

2006-10-26 @ 20:02:46
Postat av: Mamma

Svar på Sulos kommentar: Ska det vara på det viset,så är det bara upp till bevis.

2006-10-26 @ 20:49:10
Postat av: Sofia

Var för är inte jag söt är det bara lovisa och adelina????

2006-10-28 @ 06:53:17
Postat av: Pernilla (stolta fastern)

Nu var det tyvärr så att det bara var Lovisa och Adelina som besökte mig, därför finns inga "färska" bilder på Sofia, men självklart är hon också en av mina världens sötaste syskonbarn!!!!

2006-10-28 @ 12:20:22
Postat av: Ceci 8stolta mostern)

Visst har vi världens sötaste syskonbarn, håller helt och hållet med dig om den saken!

Jag tog inga kort på Fia i veckan, men Carola tog några riktigt bra idag som Fia förhoppningsvis postar i sin blogg. :-)

2006-10-28 @ 17:51:18
URL: http://ceci2176.livejournal.com
Postat av: Sandran

Stackars liten. Jag lider med dig och vet PRECIS hur det känns. Förövrigt är det dags att ni också flyttar hem nu. Har ju hört rykten att Johanna och Martin bor på Getberget, så nu är det bara att pallra sig till skeletstaan! Snorkram på dej!

2006-10-29 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0