God fortsättning

Nu har vardagen återvänt. Jag kom tillbaka till Umeå på onsdagen och började jobba på en gång. Det var med lite blandade känslor. På ett sätt är det skönt att det återigen är vardag fast å andra sidan tror jag att jag skulle mått bra av lite längre ledighet.

Julhelgen blev mycket lyckad. Jag och Henrik firade för första gången tillsammans då jag "tvingade" upp honom till Fällfors. Det blev en livad julafton med ungefär 15 personer i mammas lilla hus. Väldigt kul att träffa tjocka släkten. Roligast var nog att min bror med familj kom och firade med oss. Julen blir så mycket mer jul tack vare barnen. Sen ska man inte förringa närvaron av resten av gänget. Man träffar dem allt för sällan... Här kommer en härlig bild på Carola och Adelina som verkar vinka en julhälsning
Adelina

Nu håller jag på att börja ladda för ett nyårsfirande här hemma i lägenheten. Henrik har åkt ner till sina föräldrar i Bergeforsen och jag kommer att fira tillsammans med innebandygänget (tror dock inte att det innebär att vi kommer röra på oss särskilt mycket). Menyn är fastställd, brudarna har redan handlat så nu är det bara att börja värma upp för festligheterna. Vi kommer att grilla för ovanlighetens skull

Pricken över i skulle nu vara om vi fick ett par decimeter snö. Det är i och för sig vitt på backen men jag anser att det är alldeles för lite. Kan för övrig bifoga en bild hur det såg ut nere på Udden (min fars tomt) på uppesittarkvällen.Vilken tragik. Det här har varit den snöfattigaste julen jag kan minnas. Vi hade liiite tur eftersom det kom lite snö på kvällen efter bilden blev tagen.
Udden

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej.
Låter som du/ni har haft en bra julhelg. Fast vad annat kan man få i "Fällis" !?
Önskar dig ett gott nytt år.. och hoppas ni får trevligt på festen.
Sköt om dig!!!!
Kramar

2006-12-30 @ 16:53:43
Postat av: Jossan

Vill bara skicka några pussar å tacka för promenaden!! :-) Gott Nytt År!!!

2007-01-02 @ 14:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0