Februari

Fick lära mig av en kompis med småbarn att februari kallas för VAB-ruari... Så är det inte i vår familj. Primärt beror nog detta på att Malte och jag är hemma på heltid och drar inte på oss några dagisbaciller. Skönt är det att hålla sig frisk!! Jag tycker att det går allt för många förkylningar runt oss nu...

Vad händer annars?

Ja, ni vet, försöker sova om nätterna, hålla lillen på bra humör under dagarna, äta, skita... Sen försöker jag roa mig själv också!

Några stående höjdpunkter är babysimmet på söndagsmornarna, föräldraträff varannan vecka och besök av och hos kompisar. I veckan har jag varit både i sävar, brännland och på gomiddag längre upp på gatan.

Träningen går sisådär. Motivationen är låg, väldigt låg, men hoppas det ska bli bättre!! Går i a f på promenader och tröstar mig med att det blir lite träning i nysnön ;-) ....

Försöker också rensa och få lite ordning här hemma. Ett långdraget men ack så roligt uppdrag. När mamma var här för några veckor sen rensade jag i köket och frostade av frysen (!) , nu senast gick jag igenom bokhyllan och förhoppningsvis får vi snart upp lite fler hyllor på väggarna!

Delar med mig av en bild på mitt gosetroll under en av våra promenader i kylan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0