SM-GULD

18 april 2013 blir datumet som kommer gå till historien!!
Det var kvällen då Skellefteå bärgade sitt första SM-guld under min levnadstid! (Förra guldet vanns som NI säkert minns 1978)

Firandet här hemma på Tomtebo var måttligt. Malte låg och sov och Henrik kunde inte alls dela min entusiasm...
Jag tände ljuset!! Fick det i julklapp för 3 år sen (tror jag) av mina svärföräldrar och ville inte tända det förrän vi vunnit!! I 2 år har vi blivit snuvade på guldet men nu äntligen!!

Jag firade egentligen mer när jag fick se Skellefteå vinna tredje raka på hemmaplan i tisdags. (Tack mamma som då var barnvakt!)
Jag skrek mig hes och hoppade i takt med resten av arenan. (116 dB)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0