Helgen

Har haft en toppenbra helg!

Man känner dock att man inte är någon ungdom längre....

Jag är ganska slut efter en helg som "bara" innehållit storhandling på Ica maxi. Malte var ganska trött efteråt vilket bilden från bilen bevisar.

Vi fick sen trevligt besök av goda vänner och deras 2 fina flickor.

Igår gjorde vi inget särskilt på förmiddagen när vi sedan fick eftermiddags/middags-främmande. Gubbarna åkte iväg på iksu medan "fruarna" var kvar här hemma och skötte våra småhjärtan. Lilltjejen är bara några veckor äldre än Malte och de var så söta där de låg och fäktade tillsammans i babygymet !!

Jag var helt slut igår kväll. Det är lite utmattande att ha barn och som jag skrev tidigare i inlägget är jag ingen ungdom längre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0