Snart jul...

Nu har även tredje advent passerat. Om mindre än en vecka är det jul. Jullugnet har infunnit sig, särskilt då all julhandling blev avklarad i lördags. En klapp på axeln när vi klarade av den pärsen mitt i julrushen med barnvagn och allt... Alla klappar (nästintill) är inslagna och julgranen har redan börjat barra.

Ikväll bjuds jag på julbord på droskan med jobbet :-)

Imorgon blir det det årliga pepparkaksbaket med goda vänner här hemma. En vecka försenat då Henrik förra onsdagen låg sjuk i 39-gradig feber.

Som alltid går nu tiden väldigt fort även om jag inte tycker att vi gör så mycket.

Tacksam är jag över att det kommit så mycket snö. Den skänker väldig julstämning. Får se om man kanske får chansen att skotta lite hemma i Fällfors och reta gallfeber på grannarna ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0