December är redan här

Jag har säkert sagt det många gånger förr men det tål att upprepas: tiden går vädlgit fort.
Numera, efter jag fått barn, har den bokstavligt talat rusat iväg.
Fortfarande väntar jag i princip på att sommarn ska komma. Oktober månad hann jag aldrig fatta att den var...
 
Jag försöker njuta av livet ändå. Vi skrotar mest på här hemma.
Ammar mycket och spenderar då mycket tid framför tv:n. Ett av favoritprogrammen är Malou efter 10 och där diskuteras ofta intressanta ämnen. Det senaste temat är arbete/arbetslöshet och jag känner att jag är tacksam att ha ett tillsvidarejobb, även om jag just nu inte förstår hur jag ska kunna börja om att jobba.
 
En av sakerna som är mest positiv med jobbet är alla härliga jobbarkompisar. I fredags hade vi personalfest och fick då gå på spa tillsammans och sedan avnjuta en mycket god middag på Allstar.
 
Men, som jag just skrivit, jag kan inte föreställa mig att lämna lilleman... Att vara ifrån honom 5 timmar i sträck känns alldeles nog ;-)
 
Första advent har passerat och vi har fått till lite julstämning här hemma, tände första ljuset igår och hade adventsfika tillsammans med innebandygänget igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0