Det är mycket nu...

... som någon bekant till mig brukar säga!
I fredags hade vi en toppenkul personalfest! Zumba och Spa uppe på Iksu spa följt av 3-rätters på Le Garage blev en riktig hit. Enda smolken i bägaren var väl varmrätten på garaget som bestod av oxsvans. Tråkmat! Inget jag kan rekommendera. Den suveräna kantarellsoppan får dock 5 av 5 möjliga.
Kvällen avslutades på Allstar då de grånande hjältarna shakade tillsammans med "har den killen verkligen körkort" !!
I lördags var jag inte jättepigg. Lyckades dock åka på en stadsrunda med Henke och hämtade då äntligen ut stringhyllan (som ännu inte kommit på plats)
Vid lunchtid på lördagen dök min kära vän upp! Hon stannade till söndag och lördagkvällen bestod (som seden bjuder) av tacos!! En massa trevligt surr! En klok kvinna!
Söndagen ytterligare en sväng på stan och det enda jag eg. köpte var en almanacka. (Till middag taco-pizza...)
Måndag: BRIS chatt...
Tisdag: arbete och sen lättja
Onsdag: arbete och sen fortbildning på BRIS där vi lärde oss mer om hedersrelaterat våld
Torsdag: arbete, middagsfrämmande och sen middagsförberedelse
Fredag: arbete, bokcirkelmiddag
Lördag: arbete, Stöckefest
Söndag: arbete
Måndag: arbete, måndagsgympa
Tisdag: arbete
Onsdag: arbete, innebandy
Torsdag: arbete
Fredag: arbete
Lördag: LEDIG
Ja, ni fattar va? Jag arbetar en hel del just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0