Då blir det fredagsmyyyys...

vaknar på morgonen

sovit hårt
sovit gott

Kallt ute. Temperaturen kryper ner mot -20
Strålande dag. Solen skrattar och ler åt oss. Värmer sakta upp....
I södern pratar de om snökaos och jag har väldigt svårt att förstå vad de menar

Städar! Tydligen prioriterade jag en promenad med goda vänner igår framför städandet ;-)
Tvättmaskinen går. Vilken lyx!

Om exakt 1 timma och 20 minuter ska jag befinna mig utanför min kompis jobb. Då drar vi ner och gör stan osäker. Eventuellt lite shopping och sen en trevlig lunchdejt tillsammans.

Ikväll verkar det skita sig med planerna att gå ut och äta middag och i förskott fira alla hjärtans dag. (jag jobbar nämligen kväll på måndag) De skiter sig då enda tiden att få ledigt bort är kl.21 och det känns som att Pernilla redan somnat vid det laget =)

Det är början på min låååånga helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0